Загальна кількість переглядів сторінки

Методичний куточок

   

               Готові презентації з історії

Для того, щоб відчути ту чи іншу епоху, мало знати тільки події, які тоді відбулися, потрібно ще й уявляти собі спосіб життя людей, їх побут, звички. У підручниках з історії є маленькі описи, але їх не так вже й багато, тому важливо використовувати різні додаткові матеріали. Найзручніші з них - мультимедійні презентації. За допомогою презентації з історії можливо дати дітям зрозуміти стародавній світ краще та образніше.
   Скористайтеся готовими презентаціями на сайті http://svitppt.com.ua/istoriya-ukraini.

                                                                         
                           Правознавство

    Правознавство — це сукупність наук про право, що становить основу юриспруденції. Дисципліна «правознавство» входить до шкільної програми 9 - 11 класів з метою ознайомлення школярів з основними юридичними поняттями і законами. Крім того, за допомогою правознавства учні дізнаються про свої права та обов’язки, про відповідальність, яка може настати внаслідок вчинення будь-яких правопорушень. Головне завдання правознавства — підвищення юридичної підкованості населення, тому ніколи не рано розповідати про ази правознавства своїй дитині. 
      Скористайтеся презентаціями на сайті http://svitppt.com.ua/pravoznavstvo
                       
  Всесвітня  історія
   Довгий час історія розглядалася не як наука, а відносилася до літератури та мистецтва. Не випадково в грецькій міфології покровителькою історії вважалася одна з муз, яка зображується у вигляді молодої жінки з натхненним обличчям та із сувоєм папірусу або пергаменту в руці. Ім'я музи історії Кліо походить від грецького слова «прославляю». І дійсно, перші літописи, хроніки, біографії присвячувалися, в основному, прославлянню правителів. Історична наука має справу з фактами, які складають основу будь-якого історичного знання. Саме на фактах базуються всі уявлення і концепції. Від достовірності фактів залежать сприйняття і пояснення історичної дійсності, здатність осягнення сутності історичного процесу.
     Скористайтеся презентаціями на сайті http://svitppt.com.ua/vsesvitnya-istoriya.


 Відзначення Дня Перемоги у школах

  МОН України рекомендує гідно вшанувати подвиг українського народу, його визначний внесок у перемогу антигітлерівської коаліції у Другій світовій війні, утвердити спадкоємності традицій воїнів-переможців нацизму та нинішніх захисників Вітчизни, консолідувати суспільство навколо ідеї захисту України. Відповідно до рекомендацій МОН, розроблених Українським інститутом національної пам'яті, щодо заходів з відзначення у 2015 році 70-ї річниці Перемоги над нацизмом у Європі та 70-ї річниці завершення Другої світової війни, у школах мають пройти різноманітні заходи.
   Заходи, присвячені Дню пам'яті та примирення, у 2015 році в ЗОШ проходитимуть під гаслом "1939 - 1945. Пам'ятаємо! Перемагаємо!". Червоний мак як символ пам'яті жертв війни є своєрідною алюзією: з одного боку зображення уособлює квітку маку, з іншого - кривавий слід від кулі. Поруч з квіткою розміщено дати початку і закінчення Другої світової війни та гасло. Минулорічним було "Ніколи знову".
    "Ми пам'ятаємо, що той, хто захищає свою землю, завжди перемагає. Ця пам'ять робить нас сильнішими. Вона - запорука неминучості нашої перемоги сьогодні".
8 - 9 травня. Матеріали для завантаження  за посиланням http://www.memory.gov.ua/page/8-9-travnya-materiali-dlya-zavantazhennya

Рекомендації МОН України детальніше на сайті http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/46719/.


Сенсаційні події червня!

 24 червня

№1 10.00 – 10.30 Учись учитися

Гришина Інна Іванівна, директор ВГ “Основа”. Для педагогів усіх категорій

№2 10.45 – 11.45 Технологія модульного уроку в сучасній школі

Федорець Микола Олександрович, канд.пед.наук, міжнародний експерт. Для педагогів усіх категорій

№3 12.00 – 12.30. Форми Google в навчанні: створення вікторин, анкет, опросників і тестів

Табарчук Ірина Вікторівна, учитель інформатики, викладача кафедри інформатики і дистанційної освіти. Для педагогів усіх категорій

№4 12.45 – 13.15. Проведення сучасного уроку з використанням електронної презентації

Величко Сергій Анатолійович , керівник проекту «Електронний конструктор уроку». Для педагогів усіх категорій 

№5 13.30 – 14.00. Ідеальний газ. Рішенння графічних задач

Ненашев Ігор Юрійович, головний редактор журналу «Фізика в школах України». Для учителів фізики

№6 14.15 – 14.45. Вінтажна обробка сучасного уроку

Садкіна Вікторія Іванівна, головний редактор журналу “Позашкільна робота”. Для педагогів усіх категорій

№7 15.00 – 15.30. Батьківські збори на 12

Баришполь Світлана Вікторівна, учитель початкових класів. Для педагогів усіх категорій

№8 15.45 – 16.15.  Підвищення мотивації учнів: інтерактивний журнал замість презентації

Назаренко Вадим Сергійович, канд.пед.н. Для педагогів усіх категорій

№9 16.30 – 17.00. Ідеальний учень – ідеальний учитель!?!?

Жадан Олена Миколаївна, старший учитель, спеціаліст вищої категорії, практичний психолог. Для педагогів усіх категорій

 

                                   25 червня

№12 10.00 – 10.30 Урок в одному малюнку. Інфографика на уроці

Соколянська Ірина Тимофіївна, керівник проектів “Дистанційна Академія”, “Учительський журнал онлайн”. Для педагогів усіх категорій

№11 10.45 – 11.15. Позашкільна робота в цифровому середовищі: копімісти, буктубери, лайфлоггери, фларф

Глазунова Людмила Володимирівна, член редколегії журналу «Шкільний бібліотекар», заст. директора з наукової роботи біблиотеки ім. В. Г. Короленка. Для учителів всіх категорій, шкільних бібліотекарів

№12 11.30 – 12.00. Место электронных тренажеров на уроке

Іванова Галина Жанівна , учитель початкової школи. Для учителів початкової школи

№13 12.15 – 13.15.  Нормативно-методичний супровід управлінської діяльності

Татаринов Михайло Вікторович, завідувач відділу ХАНО. Для адміністрації освітніх закладів усіх форм і видів власності.

№14 13.30 – 14.00. Хімічні досліди

Гранкіна Тамара Михайлівна, викладач хімії. Для учителів хімії

№15 14.15 – 14.45 Комунікативно-діяльнісний підхід у навчанні  мови і літературі

Фефилова Галина Євгеніївна, учитель російскьої мови і літератури. Для вчителів мови

№16 15.00 – 15.30. Конструктор сучасного  особистісно-орієнтованого уроку

Коновалова Марина Валентинівна, головний редактор журналу «Російська мова в школах України». Для педагогів усіх категорій

№17 15.45 – 16.15. Критичне мислення і сучасна біологія

Задорожний Костянтин Юрійович, головний редактор журналу “Біологія в школах України”. Для учителів біології 

№18 16.30 – 17.00. Де знайти натхнення? Розвиток творчих здібностей учителя

Юдіна Марія Володимирівна, головний редактор журналу “Позашкільна робота”. Для педагогів усіх категорій
                          Детальніша інформація за посиланням http://osnova.com.ua/news/523/



                         Пам'ятка для роботи з карикатурою
Опис
1) Опишіть зображені персонажі та фон. 
2) Як зображені персонажі чи об'єкти? За допомогою яких засобів?
                           Інтерпретація та аналіз
3) Чи впізнаєте ви персонажів? Завдяки чому? Якщо це реальні люди, назвіть їх та те становище, яке вони займали у час створення карикатури або під час подій, яким присвячено малюнок.
4) Перевірте, встановіть дату створення карикатури. Якій події чи явищу вона присвячена?
5) Визначте символи, використані художником. Чому художник помістив їх у малюнок?
6) Яке ставлення до персонажів (позитивне або негативне) відображає карикатура?
7) Яку оцінку, інтерпретацію персонажів, подій, явищ подає малюнок? Чи згодні ви з нею?
8) Які ідеї та політичні погляди сповідує автор? Як це можна визначити?
9) Що уже вам відомо з інших джерел про події, пов'язані із змістом карикатури. Як співвідносяться ваші попередні знання із змістом карикатури.





Схема аналізу плакатів
1. Визначити подію (її дату), якій присвячений плакат.
2. Визначити, за чиїм політичним замовленням йогобуло створено і для якої аудиторії.
3. Проаналізувати персонажів та символи плаката.
4. Звернути увагу, які фігури, об'єкти винесені на передній план і що віднесено на задній план.
5. Проаналізувати. які фігури і об'єкти зображено великими та маленькими, спробувати пояснити, чому.
6. Сформулювати повідомлення, яке плакат мав донести до своєї аудиторії.
         
                                                                    

Немає коментарів:

Дописати коментар